Ecole d 'équitation Forum Index Ecole d 'équitation
Incarnez une jeune adolescente, dans un internat d'équitation!

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

grades
Goto page: <  1, 2

Post new topic   Reply to topic    Ecole d 'équitation Forum Index -> Hors jeu -> Suggestions et conseils
Previous topic :: Next topic  
Author Message
Vinifera
Posteur régulier
Posteur régulier

Féminin Balance (23sep-22oct) 猴 Singe

PostPosted: Wed 16 Jan - 14:03 (2008)    Post subject: grades Reply with quote

Ben oui, comme je vois comment je suis à latraine par rapport à vous Embarassed

mais en même temps il ne faudrait aps pénaliser les rangs spéciaux... comme els modo, les prof et notre chere directrice... Wink donc les rangs spéciaux auraient uen image à eux....
je vois bien une image sévère pour Mme Dubois!!!! comme ce smyley Twisted Evil Mort de Rire

Back to top
Publicité

PostPosted: Wed 16 Jan - 14:03 (2008)    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
Nadine
Administrateur

Féminin Balance (23sep-22oct) 狗 Chien
Nom du cheval: Unter
Robe du cheval: Alezane

PostPosted: Wed 16 Jan - 15:07 (2008)    Post subject: grades Reply with quote

TRES bonnes idées... Et vu comme ça je trouve ça beaucoup plus abordable...
Donc je vais faire
~> un système d'étoiles pour montrer si la personne est ou n'est pas un bon posteur...
~> des images pour faire ressortir les caractères des professeurs...

~>Haribo, c'est beau la vie pour les grands et les petits!<~

Back to top
Visit poster’s website Yahoo Messenger MSN
Vinifera
Posteur régulier
Posteur régulier

PostPosted: Wed 16 Jan - 19:05 (2008)    Post subject: grades Reply with quote

Oui!
Bon courage pour el travail supplémentaires!!!!

Back to top
Nadine
Administrateur

PostPosted: Wed 16 Jan - 20:39 (2008)    Post subject: grades Reply with quote

Merci... Je vais essayer de m'y mettre ce soir!

Back to top
Vinifera
Posteur régulier
Posteur régulier

PostPosted: Thu 17 Jan - 15:19 (2008)    Post subject: grades Reply with quote

félicitaion!

C'est une bonne chose de faite!!!

Je crois que tu peux fermer avant que Petitpuma vienne flooder Wink (it's a joke chtichaton!!)

Back to top
Nadine
Administrateur

PostPosted: Thu 17 Jan - 18:14 (2008)    Post subject: grades Reply with quote

Je vais laisser quand même ouvert pour penser à chercher et mettre des images pour illustrer le caractère des professeurs... Wink

Back to top
Petitpuma
Excellent posteur
Excellent posteur

Féminin Gémeaux (21mai-20juin) 鼠 Rat
Nom du cheval: Réglisse Divin
Robe du cheval: Noire

PostPosted: Fri 18 Jan - 08:33 (2008)    Post subject: grades Reply with quote

...
Viniferaaaaaa...
...
...
JE VAIS TE TUER!!! Mort de Rire J'aime pas qu'on m'accuse injustement! Evil or Very Mad (enfin...Pas si injustement que ça Mr. Green )
Je propose pour Pascale une image pas sévère mais pas trop cool non plus, entre les deux quoi Mr. Green

~> Manga Love

Back to top
Visit poster’s website
Vinifera
Posteur régulier
Posteur régulier

PostPosted: Fri 18 Jan - 10:13 (2008)    Post subject: grades Reply with quote

et pour toi?!!!! Mort de Rire une banderole "floodeuse" en signature, ça t'irais bien!!!! Mort de Rire

bon, je sors!!!!

Back to top
Petitpuma
Excellent posteur
Excellent posteur

PostPosted: Fri 18 Jan - 16:36 (2008)    Post subject: grades Reply with quote

...
Méchante Vinifera! Mort de Rire
Non, pour moi, un diable en train de faire des bêtises Mr. Green

Edit de Nadine~> C'est beaucoup mieux comme ça! La langue française a beaucoup de mots... Il faut apprendre à varier... Mr. Green

~> Manga Love

Last edited by Petitpuma on Fri 18 Jan - 19:47 (2008); edited 1 time in total
Back to top
Visit poster’s website
Nadine
Administrateur

PostPosted: Fri 18 Jan - 18:38 (2008)    Post subject: grades Reply with quote

Alors... je vais juste dire une petite chose...
STOP LE FLOOD!
Petitpuma... Attention pour ton mot... étoilé. (je sais je suis saoulante!)mais j'en veux pas même étoilé. On comprends entièrement ce qu'était le vrai mot. Alors l'étoile est un juste pour dire... Et puis toute menace de mort est susceptible d'être punie par une exclusion Razz

Back to top
Petitpuma
Excellent posteur
Excellent posteur

PostPosted: Fri 18 Jan - 19:46 (2008)    Post subject: grades Reply with quote

Pardon... Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Je corrige mon post!!!!

~> Manga Love

Back to top
Visit poster’s website
Nadine
Administrateur

PostPosted: Fri 18 Jan - 23:14 (2008)    Post subject: grades Reply with quote

non no stress... je t'en veux pas... Je voulais surtout pas te vexer! Moi c'est juste que je veux éviter que le forum finisse remplis de mots de ce genre... Okay

Back to top
Petitpuma
Excellent posteur
Excellent posteur

PostPosted: Sat 19 Jan - 10:50 (2008)    Post subject: grades Reply with quote

Promit je le refais plus! Sad

~> Manga Love

Back to top
Visit poster’s website
Pascale
Professeur de dressage

Féminin

PostPosted: Tue 26 Feb - 19:45 (2008)    Post subject: grades Reply with quote

toujours aps fait Wink

courage!!!!

Back to top
Nadine
Administrateur

PostPosted: Tue 26 Feb - 21:39 (2008)    Post subject: grades Reply with quote

pour les images non... Je n'ai vraiment pas eu du tout le temps de m'en occuper... Désolé... Je fais vraiment le max...

Back to top
Contenu Sponsorisé

PostPosted: Today at 14:41 (2019)    Post subject: grades

Back to top
Post new topic   Reply to topic    Ecole d 'équitation Forum Index -> Hors jeu -> Suggestions et conseils All times are GMT + 1 Hour
Goto page: <  1, 2
Page 2 of 2

Jump to:  

Index | Administration Panel | Create my own forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation